Islamic Widget

Monday, January 3, 2011

1st sem

Alhamdulillah selesai sudah satu sem...7 sem more to go..result?? erk..no komen..cukuplah setakat mne yg dpt tuh..mybe sbb maseh x dpt nk adapt ngan care blaja kt sni kot..xpe try harder next sem.

sepanjang 1st sem dlu mmg byk btol liku2, simpang 4, lubang kt jalan tuh yg perlu ditempuhi...antara masalah2 yg mengganggu study n result aku eventually (ikut ranking descending order) ialah:
1. rindu mak ayah
2. duet terlebih pakai
3. assignment berlambak
4. lecturer yg x reti ajar..
5. tdo byk dlm klas
6. asyik men iphone dlm klas
7. klas clash ngan solat jumaat
8. selalu lapar..xtaw npe

mereka2 inilah yg menjadi punca hidup aku kelam kabut spnjg 4 bulan blaja. tp yg best nyer tyme sem ni la kte mule nk knl ngan ramai kawan2 baru...mcm2 scholar dtg..tnb la, petronas, mara, fama pun ada...dorg sume pandai2 belaka..kalah anak cucu aku xde pon nk g oversea...btw, dorg la yg byk bantu aku n len2 tyme study..mmg bersyukur sgt2 ada dorg...nnt ble aku da berjaya xda nyer ak nk contact korg lg...kacang lupekn kulit beb...muahahaha.




Senarai mamat2 yg bakal aku bunuh lepas grad :
izzul-tnb
haiman-tnb
anas-tnb
hafiz-tnb
afif-mara
syamil-mara
farah-petronas

Nk x nk, selama 4 bln yg lalu mmg aku byk bazir mse...mls nk study. padan ngan muke aku dpt result truk!! (muhasabah diri)...insyaAllah bnde2 yg lagha xkn diulangi lg next sem...com'on faez!! [target 4.0] aminn... nk men pon sket2 je taw...

No comments:

Post a Comment