Islamic Widget

Wednesday, December 29, 2010

her0 malaya

sesudah usrah mamat2 canada di edmonton, kami geng2 bajEt baek td ni telah decide nk kumpul di rumah abg Cimix sbb ktorg nk tgok final kn...malaysia vs laser indonesia :). Tp sementara bertekak mata nk stay-up smpy k0l 5 pg, jeng3 aku ad kasut skate bwu so mlm tu cpt2 abeskn usrah ktorg yg kaya ad kasut skate pon sepantas lightning speed terus pegi maen. skating punyer pasal terus jd semangat babeng. Alhamdulillah berkat training aku dlu2 tyme show-off depan awek2 cun kt sunway ice pyramid, aku still maseh ad bakat terpendam aku tuih. (bukan nk perasan tp da mmg aku power kn2)...ok2 back to the topic psl her0 malaya neh...tepat jam 4.45 pagi aku bangun (ceh..td ckp nk bertekak mata stay-up) nk tgok bola punyer pasal..patriotik beb!! laser pon laser la..malaysia tetap hebat, nk sul0h laser warna-warni pon kami x kesah. Nama Safee Saly kini kompem menjadi idaman sume wanita2 kt malaysia skung. walau apapun lu mmg gerek r br0!! kaki kiri ko mmg mcm laser!! one more, keeper malaysia pon mcm jadah haram power nk mampus kowt...good job r guys...hmm...rsenyer da2 la tu ak d0k cite psl bola....anyway thx to cimi sbb masak sarapan utk ktorg even sarapan td kul 12 lbeyh.....sorry menyusahkn. pape pon MALAYSIA BOLEH!!! bangga aku~

No comments:

Post a Comment